Všeobecné obchodní podmínky
Pomocník v domácnosti - Jiří Meduna
platné od 12. 07. 2025
Jiří Meduna
Nová 348, 41703 Dubí u Teplic
IČ: 72024275
Telefon: +420 733 528 202
E-mail: jirimeduna@email.cz
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem služby (dále jen "Poskytovatel") a zákazníkem (dále jen "Klient") při poskytování služeb Pomocník v domácnosti.
1.2 Poskytovatelem je:
Jiří Meduna
Nová 348, 41703 Dubí u Teplic
IČ: 72024275
Telefon: +420 733 528 202
E-mail: jirimeduna@email.cz
2. Nabízené služby
2.1 Poskytovatel nabízí služby v oblasti péče o domácnost, úklidu, donášky nákupů, doprovodu, drobných oprav, péče o domácí mazlíčky a dalších činností dle individuální domluvy.
2.2 Služby jsou poskytovány v lokalitách Teplice, Most, Ústí nad Labem a okolí.
2.3 Rozsah a specifikace služeb jsou vždy předmětem individuální dohody mezi Poskytovatelem a Klientem.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1 Smluvní vztah vzniká potvrzením objednávky ze strany Poskytovatele (ústně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím formuláře na webových stránkách).
3.2 Objednávka musí obsahovat rozsah požadované služby, místo, termín a kontaktní údaje Klienta.
3.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud kapacitně či technicky nelze službu zajistit.
4. Cena a platební podmínky
4.1 Cena služeb je stanovena individuálně dle rozsahu, náročnosti a četnosti poskytované služby.
4.2 Ceny jsou sdělovány předem a potvrzením objednávky Klient s cenou souhlasí.
4.3 Platba probíhá v hotovosti nebo převodem, pokud se strany nedohodnou jinak.
4.4 V případě opakovaných služeb je možné nastavit pravidelnou fakturaci.
5. Zrušení nebo změna objednávky
5.1 Klient má právo službu zrušit nebo přesunout, a to telefonicky nebo e-mailem.
5.2 Zrušení služby méně než 24 hodin před domluveným termínem může být zpoplatněno storno poplatkem do výše 50 % sjednané ceny.
5.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín služby z provozních nebo zdravotních důvodů, vždy s předchozím upozorněním Klienta.
6. Práva a povinnosti stran
6.1 Poskytovatel se zavazuje vykonávat služby pečlivě, v dohodnutém čase a rozsahu.
6.2 Klient se zavazuje umožnit poskytování služby (např. přístup do objektu) a poskytnout pravdivé informace.
6.3 Klient se zavazuje uhradit sjednanou cenu.
6.4 Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku nepravdivých nebo neúplných informací od Klienta.
7. Reklamace
7.1 V případě nespokojenosti s provedením služby má Klient právo službu reklamovat.
7.2 Reklamace musí být oznámena nejpozději do 24 hodin po poskytnutí služby.
7.3 Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejdéle do 14 kalendářních dnů.
8. Ochrana osobních údajů
8.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klientů v souladu s platnými právními předpisy a GDPR.
8.2 Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny na stránce Ochrana osobních údajů (GDPR).
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Tyto obchodní podmínky jsou veřejně dostupné na webových stránkách www.pomocnikvdomacnosti.cz a v tištěné podobě na vyžádání.
9.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit. Nové znění vstupuje v platnost dnem jeho zveřejnění.
9.3 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 12.7.2025 a nahrazují veškeré předchozí verze.
📞 +420 733 528 202..
✉️ jirimeduna@email.cz

